مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 08:102021-01-23سياسي

ضرورت توجه به نانو در کشور افزایش تعامل علم و صنعت مستلزم همکاری چند جانبه است


مدیران ستاد توسعه فناوری نانو و شبکه تبادل فناوری ریاست جمهوری، در نشستی صمیمانه با سرپرست گروه صنعتی بارز، معاون مالی و امور شرکت های گروە و اعضای مرکز نوآوری بارز در دفتر مرکزی گروە صنعتی بارز به بحث و تبادل نظر درباره همکاری های دو جانبه پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی و ارتباطات گروە صنعتی بارز در ابتدای این نشست سرپرست گروه صنعتی بارز بابیان اینکه ضروری است مراکز تحقیقاتی و علمی کشور در کنار صنعت قرار گیرد عنوان کرد: علیرغم زیان هایی که کرونا به فعالیت صنعتی وارد کرده باید توجه ویژه ای به پتانسیل های داخلی و تحقیقات در پیشبرد صنعت انجام شود.

علی اکبر مشرفی در ادامه افزود: در حال حاضر کشور ترکیه توانسته در زمینه نانو گوی سبقت را از کشور ما برباید که البته عمدتاً با خرید تکنولوژی و دانش فنی بوده است و زیرساخت دانشی چندانی در آن کشور وجود ندارد درحالی که کشور ما ظرفیت های بالایی در بخش نانو دارد.

مشرفی گفت: ضروری است صنعت لاستیک سازی ایران با پژوهش های فراوان، توان علمی و صنعتی خود را به سطوح مطرح جهانی ارتقا دهد.

سرپرست گروه صنعتی بارز گفت: اکنون با توجه به شرایط کشور، فرصتی پیش آمده تا مراکز علمی و تحقیقاتی و دانشگاه ها بتوانند در کنار صنعت قرار گیرند و همکاری متقابل و سازنده ای شکل دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت توجه به نانو در کشور افزایش تعامل علم و صنعت مستلزم همکاری چند جانبه است

ضرورت توجه به نانو در کشور افزایش تعامل علم و صنعت مستلزم همکاری چند جانبه است