مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 07:202021-01-23اقتصادي

شب های روشن خداحافظ!


مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز در خصوص گلایه شهروندان از خاموشی شبانه معابر کرج، با اشاره به کمبود برق و گاز، گفت: خیابان ها برق نداشته باشند بهتر از این است که شاهد خاموشی در خانه ها باشیم.

- ایسنا/البرز مدیرعامل شرکت توزیع برق استان البرز در خصوص گلایه شهروندان از خاموشی شبانه معابر کرج، با اشاره به کمبود برق و گاز، گفت: خیابان ها برق نداشته باشند بهتر از این است که شاهد خاموشی در خانه ها باشیم.

بهنام بیات روز شنبه چهارم بهمن ماه در جمع خبرنگاران با اشاره به گلایه شهروندان در خصوص خاموشی چراغ های معابر در شب، اظهار کرد: ضمن عذرخواهی از شهروندان باید بگویم برای کاهش میزان برق مصرفی استان و با هدف مدیریت مصرف، چاره ای نداریم جز اینکه چراغ های برخی از معابر اصلی را در ساعات شب خاموش کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی ادامه داد: این کار باعث می شود بخشی از مشکلات کمبود گاز و برق در استان کاهش یابد.

این مسئول با اشاره به اینکه طبق آمار، مصرف گاز مردم در زمستان امسال در مقایسه با سال های قبل 15 درصد افزایش داشته، توضیح داد: از آنجایی که مردم نگران شیوع کرونا هستند، اغلب هم پنجره را باز می گذارند و هم شعله بخاری خانه را زیاد می کنند که این امر باعث افزایش مصرف گاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب های روشن خداحافظ!

شب های روشن خداحافظ!