مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 06:452021-01-23سياسي

200 حرفه مهارتی صنایع دریایی و شیلاتی در دیر راه اندازی می شود


مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر گفت: شهرستان دیر ظرفیت بالایی در حوزه دریایی دارد و در این راستا، 200 حرفه مهارتی صنایع دریایی و شیلاتی در این شهرستان راه اندازی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالمجید دراهکی صبح شنبه در نشست با فرماندار شهرستان دیر اظهار داشت: شهرستان دیر دارای ظرفیت های بسیار خوبی در عرصه های مختلف است که باید به خوبی از این ظرفیت ها استفاده شود.

وی ادامه داد: در دهه مبارک فجر امسال ساختمان اداری مرکز آموزش فنی و حرفه ای صنایع دریایی شهرستان دیر کلنگ زنی می شود که دارای 15 کارگاه خواهد بود و همه حرفه های مربوط به شیلات و صنایع دریایی را پوشش می دهد.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بوشهر با اشاره به نقش مهم آموزش در توسعه، تاکید کرد: توسعه آموزش های مهارتی بنا به نیاز صنایع موجود در شهرستان دیر با همکاری دستگاه های ذی ربط ضرورت دارد.

وی با تقدیر از حمایت های صورت گرفته برای توسعه و تجهیز مرکز آموزش فنی و حرفه ای بیان کرد: شهرستان دیر قطب حوزه صیادی در استان بوشهر است و آموزش ها در این زمینه افزایش می یابد.

دراهکی ادامه داد: در همین راستا اولین مرکز خاص آموزش های صنایع دریایی در این شهرستان راه اندازی شده که روند اجرای فیزیکی این پروژه بیش از 60 درصد است و در سال آینده افتتاح خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

200 حرفه مهارتی صنایع دریایی و شیلاتی در دیر راه اندازی می شود

200 حرفه مهارتی صنایع دریایی و شیلاتی در دیر راه اندازی می شود