مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 06:402021-01-23سياسي

کرونا باعث غافلگیری دانشگاه پیام نور نشد


رییس دانشگاه پیام نور استان اردبیل گفت: در خصوص آموزش مجازی در دوران کرونا، دانشگاه پیام نور تنها دانشگاهی بود که غافلگیر نشد؛ چراکه قبل از کرونا نیز 20 درصد دروس ما به صورت مجازی ارائه و تدریس می شد و بستر سخت افزاری برای برگزاری مجازی کلاس ها آماده بود.

- محمد فداییان با حضور در خبرگزاری ایسنا منطقه اردبیل در گفت وگو با خبرنگاران ایسنا ضمن ارائه گزارشی از فعالیت های دانشگاه پیام نور اردبیل با بیان اینکه در سیستم آموزش نوین جهانی، بحث آموزش به سمت ترکیبی از حضوری و مجازی و الکترونیکی می رود، افزود: دانشگاه پیام نور نیز در همین راستا با شعار آموزش برای همه؛ همه جا و همه کس حرکت می کند.

رییس دانشگاه پیام نور استان اردبیل با بیان اینکه اکثر دانشجویان ما در استان اردبیل بومی هستند، تصریح کرد: حسن بسیار مهمی که پیام نور دارد این است که سیستم خوابگاهی ندارد و تمامی دانشجویان در کنار خانواده خود هستند که این مهم از لحاظ مسائل فرهنگی و اجتماعی بسیار حائز اهمیت است.

وی با بیان اینکه تمامی اساتید و مدرسان با دانشجویان این دانشگاه همشهری و هم فرهنگ هستند، خاطرنشان کرد: این دانشگاه از لحاظ هزینه نیز شرایط خوبی را برای علاقمندان به تحصیل ایجاد کرده است، به طوریکه حداکثر شهریه ما در مقطع کارشناسی برای هر نیمسال حدود 8 میلیون ریال ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا باعث غافلگیری دانشگاه پیام نور نشد

کرونا باعث غافلگیری دانشگاه پیام نور نشد