مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 بهمن 1399 ساعت 06:252021-01-23بين الملل

ارتش عراق: بغداد امن است/ قادر به دفع هر حمله ای هستیم


فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق با تاکید بر اینکه بغداد امن است و نیروهای این ارتش می توانند با هر حمله ای مقابله کنند، متعهد شد عاملان دو انفجار انتحاری اخیر را تحت تعقیب قرار دهد.

- فرماندهی عملیات مشترک ارتش عراق با تاکید بر اینکه بغداد امن است و نیروهای این ارتش می توانند با هر حمله ای مقابله کنند، متعهد شد عاملان دو انفجار انتحاری اخیر را تحت تعقیب قرار دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تحسین الخفاجی، سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق در گفتگو با خبرگزاری رسمی عراق (واع) درباره دو انفجار انتحاری اخیر در پایتخت این کشور اظهار کرد: آنچه رخ داد یک نفوذ امنیتی بود و ما در تلاش هستیم به علل این نفوذ و چگونگی آن پی ببریم و طرف هایی را که به تروریست ها در رسیدن به نقطه کمک کردند، شناسایی کنیم.

الخفاجی با اشاره به اینکه اقدامات مهم متعددی پس از این نفوذ در پیش گرفته شده اند، گفت: بغداد امن است و نیروهای امنیتی ما با قدرت و امکانات خود قادر به مقابله و متوقف کردن هر حمله ای هستند.

سخنگوی فرماندهی عملیات مشترک عراق تاکید کرد: کسانی که به این تروریست ها در ورود به بغداد کمک کردند، بازداشت شده و به دستگاه عدالت ارجاع خواهند شد.

این مسؤول امنیتی عراق افزود: این حمله پس از فشار سنگینی که اخیرا نیروهای امنیتی بر تروریست ها وارد کرده و تعداد زیاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارتش عراق: بغداد امن است/ قادر به دفع هر حمله ای هستیم

ارتش عراق: بغداد امن است/ قادر به دفع هر حمله ای هستیم