مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 11:202021-01-22سياسي

دستور پیگیری و رسیدگی قضایی به مسئله سد کالپوش صادر شد


امام جمعه کالپوش بابیان اینکه مشکلات بخش کالپوش شهرستان میامی به اطلاع آیت الله رییسی رسیده است، گفت: دستور پیگیری مسئله سد کالپوش توسط رییس قوه قضاییه صادر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر نظام و کشور بین آحاد مردم ایجاد شد ثمره درایت و تدبیر رهبر معظم انقلاب است، ابراز داشت: دستگاه قضا اثبات کرد که در نقشه راه بیانیه گام دوم در حال حرکت است.

وی ضمن بیان اینکه رانش زمین و آسیبی که به مردم منطقه وارد آمد به صمع و نظر رییس قوه قضاییه رسیده است، افزود: ایشان قول سفر به این منطقه را دادند اما متأسفانه وجود کولاک شدید در منطقه امکان حضور را به ایشان نداد و سفر دوروزه به یک روزه تغییر کرد.

امام جمعه کالپوش بابیان اینکه دستور پیگیری و رسیدگی مسئله سد کالپوش توسط قوه قضاییه صادر شد، ابراز داشت: این اتفاق برای بخش کالپوش به عنوان یکی از مناطق استان سمنان اتفاق خوب و مبارکی است.

بهرامی بابیان اینکه انتظار می رود مسئولان مربوط از استاندار و معاونان تا مدیران دستگاه ها گره گشای مشکلات بخش کالپوش باشند، تصریح کرد: حل این چالش ها می تواند درنهایت به توسعه چشمگیر کالپوش بسیار کمک کند.

وی افزود: مسئولان، مردم، فرهیختگان و نخبگان می بایست با وفاق و همدلی تجلی درایت رهبر معظم انقلاب در جمع آوری مطالب و بیان راهکارها پیرامون سد کالپوش، حق آبه کشاورزی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور پیگیری و رسیدگی قضایی به مسئله سد کالپوش صادر شد

دستور پیگیری و رسیدگی قضایی به مسئله سد کالپوش صادر شد