مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 11:052021-01-22سياسي

حفظ جان «بایدن» توسط 25 هزار نیروی نظامی برای آمریکا آبروریزی بود


امام جمعه بجنورد با اشاره به انتخابات آمریکا گفت: کشور مدعی دموکراسی با این حوادث آبرویش رفت به طوری که برای مراسم سوگند جو بایدن 25 هزار نیروی نظامی آماده باش بودند تا جانش حفظ شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه شهرستان بجنورد که در مصلی این شهر برگزار شد، زبان را عامل بسیاری از عذاب های اخروی دانست و اظهار کرد: زبان می تواند عامل بسیاری از گناهان باشد.

امام جمعه بجنورد با تاکید بر اینکه صله رحم امری مستحب است گفت: گاهی در این صله رحم از طریق تهمت و غیبت گناه های بزرگی را انجام می دهیم لذا باید از زبان خود مراقبت کنیم.

وی در ادامه به سالروز رحلت حضرت ام البنین که به نام روز تکریم مادران و همسران شهدا نام گذاری شده اشاره داشت و افزود: ام البنین فرزندان خود را برای دفاع از امام زمان فرستاد.

دوام انقلاب به برکت خون شهدا است حجت الاسلام نوری ادامه داد: برخی از مادران شهدا چند فرزند خود را تقدیم انقلاب کرده اند که این امر وظیفه مسئولین را سنگین تر می کند زیرا دوام انقلاب در برابر استکبار جهانی و زیاده خواهی آنان به خاطر خون پاک شهدا است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی خون شهدا را مولد دانست و بیان کرد: شهدا باعث جاری شدن غیرت در رگ های جوانان می شوند لذا خون شهدا پرورش ده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ جان «بایدن» توسط 25 هزار نیروی نظامی برای آمریکا آبروریزی بود

حفظ جان «بایدن» توسط 25 هزار نیروی نظامی برای آمریکا آبروریزی بود