مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-22سياسي

بازدید هشت ساعته مدیرکل زندان های استان تهران از ندامتگاه قزلحصار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سیدحشمت اله حیات الغیب که به منظور بررسی فعالیت های صورت گرفته در ندامتگاه قزلحصار بازدیدی هشت ساعته داشت، - مدیر کل زندانهای استان تهران در بازدید از ندامتگاه قزلحصار با اشاره به اهمیت توسعه فعالیت های مددکاری اجتماعی گفت: مددکاران مجرب این با تقویت روحیه و ارتقای انگیزه خدمت و تعهد جهادی به کمک مددجویان و خانواده های آنان می شتابند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، سیدحشمت اله حیات الغیب که به منظور بررسی فعالیت های صورت گرفته در ندامتگاه قزلحصار بازدیدی هشت ساعته داشت، اعلام کرد: طبق اظهارات کارکنان، خوشبختانه میزان رضایتمندی شغلی به طرز چشمگیری ارتقاء یافته که یکی از موفقیت های اساسی اداره کل زندان های استان تهران است و خداوند را شاکر هستیم.

مدیر کل زندان های استان تهران افزود: هر چه میزان رضایتمندی افزایش یابد، آثار نیک آن را در خدمت رسانی به مددجویان و دستگیری از آنان شاهد خواهیم بود.

وی همچنین گفت: مشاوره و مددکاری اجتماعی در زندان ها، مستلزم کسب مهارت های حرفه ای خاصی و تجربه و دانش مبتنی بر رویکردهای نوین است و در این راه مددکاران مجرب ندامتگاه قزلحصار با تقویت روحیه و ارتقای انگیزه خدمت و تعهد جهادی به کمک مددجویان و خانواده های آنان می شتابند و خدمات شایس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید هشت ساعته مدیرکل زندان های استان تهران از ندامتگاه قزلحصار

بازدید هشت ساعته مدیرکل زندان های استان تهران از ندامتگاه قزلحصار