مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 10:252021-01-22سياسي

واکسنی را وارد کنیم که خود آمریکایی ها جرأت تزریق آن را ندارند؟!


امام جمعه مشهد در واکنش به هم صدایی برخی گفت: چگونه واکسنی را وارد کنیم که حتی مردم خود آمریکا و انگلیس جرات تزریق آن را ندارند؟! - مشهد - امام جمعه مشهد در واکنش به هم صدایی برخی گفت: چگونه واکسنی را وارد کنیم که حتی مردم خود آمریکا و انگلیس جرات تزریق آن را ندارند؟! به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد علم الهدی در خطبه های نماز جمعه این هفته مشهد که در جوار حرم مطهر رضوی برگزار شد با بیان اینکه والدین به مانند یک الگوی عملی برای فرزندانشان هستند، اظهار کرد: اگر قصد پرورش فرزندان با تقوا داریم باید مراقب رفتار و کردارمان باشیم.

وی در بخشی دیگر از سخنانش به اهمیت پرورش فرزندان با تقوا اشاره و تاکید کرد: نوع تربیت فرزندان، خودش را در سنین جوانی و بالاتر نشان می دهد.

خطیب نماز جمعه مشهد با بیان اینکه ایام دهه فاطمیه هنوز ادامه دارد، گفت: تذکر و تبیین مظلومیت حضرت زهرا (س) اثر وضعی اش در زندگی ما مردم، پیدایش یک غیرت و هویت شناسی ولایی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه جریان استکبار قصد سوار شدن بر هویت جوامع دیگر را دارد، خاطر نشان کرد: آنها به دنبال استحاله هویت دینی جوامع هستند.

وی بیان کرد: ولایت ولایی که هم هویت دینی و هم ولایت ملی ما است قابل استحاله نیست؛ لذا ما از این هویت است که به جاهای زیادی رسیده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکسنی را وارد کنیم که خود آمریکایی ها جرأت تزریق آن را ندارند؟!

واکسنی را وارد کنیم که خود آمریکایی ها جرأت تزریق آن را ندارند؟!