مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 09:452021-01-22سياسي

عده ای وطن فروش درصدد ترویج فرهنگ «نمی توانیم» هستند


امام جمعه دماوند با اشاره به کسب فناوری های علمی و نظامی کشور گفت: عده ای وطن فروش با ابزار رسانه درصدد ترویج فرهنگ «نمی توانیم» هستند.

- دماوند- امام جمعه دماوند با اشاره به کسب فناوری های علمی و نظامی کشور گفت: عده ای وطن فروش با ابزار رسانه درصدد ترویج فرهنگ نمی توانیم هستند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حجت الاسلام کاظم فتاح دماوندی در خطبه های نماز جمعه این هفته دماوند ضمن سفارش خود و دیگر نمازگزاران به تقوای الهی اظهار داشت: امام علی علیه السلام می فرماید؛ اهل تقوا علاماتی دارند که با آن شناخته می شوند راستگویی، امانتداری و وفای به عهد از نشانه های این افراد است .

فتاح دماوندی با اشاره به قرار گرفتن در روز 13 جمادی الثانی سالروز وفات حضرت ام البنین و روز تکریم مادران و همسران شهیدان گفت: مقام معظم رهبری خطاب به خانواده شهدا فرمودند؛ این آبرو و روحیه را برای خودتان حفظ کنید، این مقاومت را حفظ کنید این ایستادگی را غنیمت بشمارید با حضورتان در صحنه های گوناگون سیاسی و اقتصادی و سازندگی و اداره کشور و بیشتر پیشبرد کارها و پشت سر مسئولان قرار گرفتند آبرو را به اسلام دادید تداوم بخشید شما اسلام را زنده کردید .

بازدارندگی موشکی ایران حرکتی رو به جلو است توقف و بازگشتی نخواهیم داشت وی افزود: در نیمه دوم دی ماه ایران و جهان شاهد رزم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عده ای وطن فروش درصدد ترویج فرهنگ «نمی توانیم» هستند

عده ای وطن فروش درصدد ترویج فرهنگ «نمی توانیم» هستند