مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 09:352021-01-22اقتصادي

نقش طراحی ارز دیجیتال در اجرای سیاست های اقتصادی


طراحی ارز دیجیتال در ایران باعث هوشمندی اجرای سیاست های اقتصادی در میان خانوارها و دهک های جامعه می شود که بسیاری از آنها را در معرض ورشکستگی اقتصادی قرار داده است.

- طراحی ارز دیجیتال در ایران باعث هوشمندی اجرای سیاست های اقتصادی در میان خانوارها و دهک های جامعه می شود که بسیاری از آنها را در معرض ورشکستگی اقتصادی قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به رسمیت شناختن پول دیجیتال در کشور یک فرصت است، در حالی که همچنان ساختارهای بسیار محافظه کارانه ای برای نهاد پولی ما پابرجا مانده است.

درواقع به واسطه محافظه کاری نهادهای سیاست گذار و تنظیم گر این حوزه و همچنین برخی از بازیگران که برخوردار از این سیاست ها هستند، سرعت تحول دیجیتال در این عرصه کاهش پیدا کرده است.

کارشناسان معتقدند ما باید سیاست های پولی و بانکی خود را برای پذیرش یک پول دیجیتال به رسمیت بشناسیم، زیرا بخشی از تبادلات مردم در کشور مبتنی بر پول دیجیتال است.

همچنین ضرورت استفاده از پول دیجیتال به واسطه مزایایی که خلق می کند بر کسی پوشیده نیست و تعلل نهادهای سیاستگذار و قانونگذار فرصت را از دست می دهد.

نزدیک به شش سال پیش نمی دانستیم که می توانیم روی تلفن همراه خود خرید اینترنتی انجام دهیم، تاکسی بگیریم، سفارش غذا بدهیم و غیره، اما امروز برخی از دارایی ها را می توان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش طراحی ارز دیجیتال در اجرای سیاست های اقتصادی

نقش طراحی ارز دیجیتال در اجرای سیاست های اقتصادی