مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 09:202021-01-22سياسي

یاتاقان فوق سنگین به روش سانتریفیوژ رونمایی شد


یاتاقان فوق سنگین به روش سانتریفیوژ ساخته شده در یک شرکت دانش بنیان مستقر در یزد رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از صندوق نوآوری و شکوفایی، با حضور دکتر علی وحدت رییس صندوق نوآوری و شکوفایی، محمد علی طالبی استاندار یزد و مقامات استانی از طرح ساخت یاتاقان فوق سنگین به روش سانتریفیوژ رونمایی شد.

این شرکت یاتاقان های مختلفی از قطر 25 میلیمتر تا قطر 1500 میلیمتر تولید می کند و در حال حاضر ظرفیت تولید آن 2 هزار یاتاقان در سال است.

رضا جوادپور، مدیر عامل شرکت گفت: با اتکا به توان مهندسان و متخصصان داخلی موفق به طراحی و ساخت دستگاه سانتریفیوژ برای تولید یاتاقان های بالای هزار میلیمتر شده ایم.

با توجه به حساسیت بالای یاتاقان ها از نظر عملکرد، تمامی مراحل کار اعم از ساخت لاینر، ایجاد پوشش، بابیت ریزی و ماشین کاری بر اساس استانداردهای روز اروپا و آمریکا انجام می گیرد.

با همکاری سازمان آب و برق خوزستان به عنوان کارفرما موفق به ساخت یاتاقان فوق سنگین با قطر 1200 میلیمتر شدیم که صددرصد از توان داخلی و با استفاده از دانش بومی تولید شده است.

مدیر عامل شرکت در مورد یاتاقان های بابیتی توضیح داد و گفت: یاتاقان از دو قسمت پوسته و آلیاژ نرمی که به روش های مختلف به پوسته داخلی چسبانده می شود تشکیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یاتاقان فوق سنگین به روش سانتریفیوژ رونمایی شد

یاتاقان فوق سنگین به روش سانتریفیوژ رونمایی شد