مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 07:102021-01-22سياسي

توزیع 13 جهیزیه و 1500 بسته غذایی توسط فعالان یک مسجد


نایب امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) کوهک گفت: در طول سال 99 در مجموع 13 دست جهیزیه برای دختران تهیه کردیم که تاکنون 8 جهیزیه تحویل داده شده است.

- حجت الاسلام ایمان زمرد نایب امام جماعت مسجد امام حسن مجتبی (ع) کوهک در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس اظهار داشت: این مسجد در موج سوم شیوع ویروس کرونا برای کمک رسانی به مردم ستادی را تشکیل داد که ضدعفونی معابر، توزیع محلول و اقلام بهداشتی به خصوص ماسک از اقدامات معمول آن در طول این ایام بود.

وی با اشاره به اینکه به دلیل مشکلات اقتصادی ایجاد شده برای مردم، ارائه خدمات به مردم در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: توزیع بسته های معیشتی، کمک به پرداخت اجاره بهای مسکن مردم و تهیه جهیزیه برای دختران نیازمند از برنامه های ما بود.

تهیه 13 جهیزیه برای خانواده های نیازمند زمرد گفت: در طول سال 99 در مجموع 13 دست جهیزیه برای دختران تهیه کردیم که تاکنون 8 جهیزیه تحویل داده شده است که هرکدام به ارزش 20 میلیون تومان با کمک مردم و خیرین تهیه شد.

5 جهیزیه بعدی نیز به دلیل افزایش قیمت کالاها با هزینه هرکدام 40 میلیون تومان تهیه شده است و به زودی به دست خانواده ها خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 13 جهیزیه و 1500 بسته غذایی توسط فعالان یک مسجد

توزیع 13 جهیزیه و 1500 بسته غذایی توسط فعالان یک مسجد