مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 06:502021-01-22بين الملل

پارلمان اروپا لایحه توقف نورد استریم2 را در دستور کار قرار داد


انتظار می رود که پارلمان اروپا با تصویب لایحه ای از کشورهای عضو اتحادیه بخواهد که پروژه خط لوله «نورد استریم 2» را متوقف کنند.

- انتظار می رود که پارلمان اروپا با تصویب لایحه ای از کشورهای عضو اتحادیه بخواهد که پروژه خط لوله نورد استریم 2 را متوقف کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از رویترز، انتظار می رود که پارلمان اروپا با تصویب لایحه ای از کشورهای عضو اتحادیه بخواهد که پروژه خط لوله نورد استریم 2 را متوقف کنند.

این خط لوله که در شرف تکمیل است گاز روسیه را از بستر دریای بالتیک به آلمان منتقل خواهد کرد.

اعضای پارلمان اروپا به دلیل بازداشت الکسی ناوالنی، منتقد سرسخت کرملین خواستار افزایش تحریم های اتحادیه اروپا علیه روسیه هستند.

در لایحه پیشنهادی اعضای پارلمان اروپا که حتی در صورت تصویب در این نهاد لازم الاجرا نخواهد بود، از دولت های عضو اتحادیه خواسته شده که مقامات مسئول مسمومیت و بازداشت آقای ناوالنی را تحریم کنند.

علاوه بر این، لایحه پیشنهادی خواستار تحریم حلقه نزدیکان ولادیمیر پوتین و مسئولان رسانه های دولت و جلوگیری از انتقال دارایی های مشکوک از روسیه به کشورهای اروپایی شده است.

در بخش دیگری از متن این لایحه تاکید شده که اعضای اتحادیه اروپا باید در همکاری با روسیه در زمینه های مختلف از جمله نورد استریم 2 تجدید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارلمان اروپا لایحه توقف نورد استریم2 را در دستور کار قرار داد

پارلمان اروپا لایحه توقف نورد استریم2 را در دستور کار قرار داد