مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 بهمن 1399 ساعت 04:052021-01-22فرهنگي

صداهایی که باید در «فجر 39» دیده شوند/ تجربه متفاوت «قاتل و وحشی»


احسان افشاریان صداگذار سینمای ایران ضمن تاکید بر اهمیت توجه به بخش های فنی فیلم های حاضر در جشنواره فیلم فجر ابراز امیدواری کرد داوران سی و نهمین جشنواره به صدای فیلم ها نیز توجه ویژه کنند.

- احسان افشاریان صداگذار سینما و تلویزیون در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فیلم هایی که در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر حضور دارند، گفت: در این دوره از جشنواره با 2 فیلم سینمایی قاتل و وحشی به کارگردانی حمید نعمت الله و لب خط به کارگردانی علی جبارزاده حضور دارم، همچنین با سه فیلم کوتاه مرگ تدریجی رویا ، سکوت و ماسک نیز در سی و نهمین جشنواره فیلم فجر شرکت کرده ام.

وی با بیان اینکه تقریباً 8 سال است که با حمید نعمت الله از نزدیک آشنایی دارد، توضیح داد: قبل از همکاری با این کارگردان در فیلم سینمایی قاتل و وحشی ، در مجموعه بیا از گذشته حرف بزنیم و فیلم سینمایی عشق جنوبی یا افسانه قشم با وی کار کرده ام.

این صدابردار توضیح داد: با مروری بر کارنامه کاری حمید نعمت الله به خوبی می توان فهمید که این کارگردان دارای نگاهی منحصر به فرد در مسیر فیلمسازی است.

زاویه دید او به داستان هایش باعث شده که همیشه ساخته هایش در رده پرمخاطب ترین فیلم ها قرار بگیرد بدون آنکه درگیر کشاندن تماشاچی به سینما به هر قیمتی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صداهایی که باید در «فجر 39» دیده شوند/ تجربه متفاوت «قاتل و وحشی»

صداهایی که باید در «فجر 39» دیده شوند/ تجربه متفاوت «قاتل و وحشی»