مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 20:552021-01-21فرهنگي

همه انصرافی های جشنواره فیلم فجر؛ از «بابا سیبیلو» تا «پسر دلفینی»


«ترانه های پدری»، «روشنایی»، «لاک پشت و حلزون»، «بانک زده ها»، «بابا سیبیلو»، «کوسه» و «موافقت اصولی»، فیلم هایی هستند که تا این لحظه انصراف خود را از حضور در جشنواره فیلم فجر اعلام کرده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس، در حالی که کمتر از دو هفته به برپایی سی و نهمین جشنواره فیلم فجر زمان باقی مانده است و در حالی که مهلت ارسال نسخه نهایی فیلم ها به دبیرخانه جشنواره پایان یافته، اما همچنان برخی فیلم ها از حضور در بزرگترین رویداد سینمایی ایران انصراف می دهند.

در ادامه، به فهرست انصرافی ها اشاره می کنیم.

  * موافقت اصولی کمدی موافقت اصولی به کارگردانی امیر پورکیان سال گذشته مقابل دوربین رفت و امسال آماده نمایش شده و پروانه هم گرفته است، اما سیدضیاء هاشمی تهیه کننده آن اعلام کرد: قصد ندارم که هیچکدام از این آثار را برای حضور در جشنواره فیلم فجر آماده کنم، چرا که هدف ما مردم هستند تا بتوانیم لحظات خوبی را برای آن ها به خصوص در سینما فراهم کنیم.

    * کوسه فیلم سینمایی کوسه به کارگردانی علی عطشانی و تهیه کنندگی سیدمحمد احمدی، مردادماه به پایان رسید، اما این فیلم در جشنواره فیلم فجر حضور ندارد؛ فیلمی که برای گیشه ساخته شده است و احتمالاً در صورت حضور هم شانسی برای جلب نظر داوران نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه انصرافی های جشنواره فیلم فجر؛ از «بابا سیبیلو» تا «پسر دلفینی»

همه انصرافی های جشنواره فیلم فجر؛ از «بابا سیبیلو» تا «پسر دلفینی»