مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 20:302021-01-21اجتماعي

برف و بوران خللی در تردد قطار های گیلان ایجاد نکرد


به گفته مدیرکل راه آهن شمال 2 با اقدامات پیشگیرانه صورت گرفته، برف و بوران هیچ گونه خللی در جابه جایی مسافر و تردد قطار های گیلان ایجاد نکرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، غلامحسین ولد از آمادگی ناوگان ریلی راه آهن شمال 2 برای جابه جایی مسافران در شرایط برف و باران خبر داد و اظهار کرد: جلسات متعددی میان اداره کل راه آهن شمال 2 و ستاد مدیریت بحران استان برگزارشده تا مشکلی برای تردد و جابه جایی بار و مسافر در استان ایجاد نشود.

وی با بیان اینکه بارش برف و بوران مشکل چندانی را در حرکت قطار ایجاد نمی کند، افزود: با توجه به هشدار هواشناسی مبنی بر بارش برف در استان، در تمامی ایستگاه های راه آهن شمال 2 نیروی انسانی و تجهیزات لازم به جهت برف روبی گمارده شد است.

مدیرکل راه آهن شمال 2 با بیان اینکه خوشبختانه هیچ مشکلی در جابه جایی مسافران در پی بارش برف شب گذشته تاکنون در خطوط ریلی گیلان ایجاد نشده، گفت: امروز یک قطار مسافری از مشهد به سمت رشت حرکت و رأس ساعت 11: 30 امروز وارد ایستگاه راه آهن رشت شد.

ولدی با اشاره به اینکه این قطار به صورت رفت وبرگشت قریب به 700 نفر مسافر را جابه جا کرده، افزود: قطار مذکور مجدداً امروز رأس ساعت 16: 20 راه آهن رشت را به سمت تهران و سپس مشهد مقدس ترک کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برف و بوران خللی در تردد قطار های گیلان ایجاد نکرد

برف و بوران خللی در تردد قطار های گیلان ایجاد نکرد