مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 20:252021-01-21اجتماعي

هشدار راهداری گیلان به مسافران محور های کوهستانی


مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان با بیان اینکه هم وطنان پیش از سفر باید با سامانه 141 تماس بگیرند، گفت: حفظ ایمنی در تردد محور های کوهستانی گیلان ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، فریبرز مرادی با اشاره به آخرین اقدامات انجام شده راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان طی برف اخیر، اظهار کرد: طی چند روز اخیر تاکنون سه میلیون و 769 هزار و 375 مترمکعب برف توسط راهداری از سطح محور ها برف روبی شده است.

وی با اشاره به میزان نمک و ماسه پخش شده در سطح معابر، افزود: راهداران برای حفظ ایمنی و تسهیل آمدوشد در محور ها یک هزار و 424 تن ماسه و نمک را در کف جاده ها پخش کرده اند.

مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای گیلان با اشاره به میزان مشارکت راهدار و ماشین آلات راهداری این اداره کل در برف اخیر، گفت: 404 راهدار به همراه 237 دستگاه انواع ماشین آلات این اداره کل در برف اخیر فعال بودند.

مرادی توصیه ای به هم وطنان کرد و افزود: هم وطنان می توانند با استفاده از سامانه 141 مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل ونقل جاده ای پیش از تردد از وضعیت محور ها مطلع شوند.

وی با تأکید بر ضرورت رعایت احتیاط در محور های برف گیر ازجمله مناطق کوهستانی، تصریح کرد: هم وطنان حتماً لوازم و تجهیزات ایمنی را هنگام تردد در محور ها در ایام بارش برف به ویژه محور های کوهستانی و برف گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار راهداری گیلان به مسافران محور های کوهستانی

هشدار راهداری گیلان به مسافران محور های کوهستانی