مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 18:552021-01-21سياسي

سرمایه های ملی کشور باید حفظ شود


نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بر لزوم حفظ سرمایه های ملی و جلوگیری از هدررفت آن ها در کشور تاکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی عصر پنج شنبه در جریان سفر اعضای کمیسیون صنایع و معادن مجلس به استان مرکزی و بازدید آنها از شرکت آونگان اظهار کرد: از ابتدا تا کنون بارها فریاد برآوردیم که سرمایه های کشور حیف است، غارت نکنید و آتش نزنید این در حالیست که مجموعه ها سالی بیش از 10 میلیون تن برداشت می کنند با اینکه دارای مجوز برداشت 2 میلیون و 500 هزار تن هستند و این ظرفیت 10 میلیون تن آسان تر است حال این پرسش مطرح می شود چه میزان به دولت و خزانه می دهند؟ وی ادامه داد: استان مرکزی در بخش معدن به سهم خود 10 برابر پول به خزانه بیشتر داده است یعنی از معادن انواع فلزات گرفته تا سنگ های معمولی و قیمتی.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی گفت: استان مرکزی از جمله استان هایی است که در ادامه استان های کرمان، زنجان در بخش معادن قرار گرفته است و تمام این خطوط شبکه ای را در وسط کشور ساخته اند که توانسته اند سرمایه های باعظمتی را ایجاد کند.

دری نجف آبادی بیان کرد: یک مواردی در سیستم ها تحت عنوان ساخت و پاخت باب شده است، پول را می دهند و سرمایه ای را به آتش می کشند مانند آونگان.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه های ملی کشور باید حفظ شود

سرمایه های ملی کشور باید حفظ شود