مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 12:452021-01-21سياسي

درصدبالایی از نمازگزاران قمی اصول بهداشتی را رعایت کردند


بر اساس اعلام نظر دانشگاه علوم پزشکی قم و دبیر ستاد استانی مبارزه با کرونا درصد بالایی از نمازگزاران دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کردند که مستندات آن نیز موجود است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرصد بالایی از نمازگزاران دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کردند که مستندات آن نیز موجود است.

متن بیانیه به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا اتَّقُوا اللَّهَ وَقولوا قَولًا سَدیدًا ﴿ احزاب /70﴾ ای کسانی که ایمان آورده اید! تقوای الهی پیشه کنید و سخن (حقّ و) استوار گویید.

خدمات و زحمات کادر درمان و ستاد ملی مبارزه با درصد بالایی از نمازگزاران دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کردند که مستندات آن نیز موجود است.

از طرفی مردم شریف قم، اهالی شهری هستند که در روایات ستوده شدند و از اولین کسانی بودند که به ندای امام راحل رحمت الله علیه در عرصه های مختلف لبیک گفته و زمینه فرار شاه ستمگر را فراهم کرده و هر ساله در 19 دی ماه مورد تمجید رهبر معظم انقلاب مدظله العالی قرار می گیرند و از سوی دیگر به دلیل گسترش ویروس شرور، متضرر شده و در همین حال میزان کمکشان به قشر آسیب دیده در رتبه های اول کشور است.

با توجه به سابقه درخشان مردم انقلابی قم و اقدامات انجام شده در راستای رعایت دستورالعمل ها، سزاوار نبود در ایام شهادت حضرت فاطمه زهر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درصدبالایی از نمازگزاران قمی اصول بهداشتی را رعایت کردند

درصدبالایی از نمازگزاران قمی اصول بهداشتی را رعایت کردند