مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 12:252021-01-21سياسي

تبلیغ روحانیون در زندان ها زندانیان را متحول می کند


نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی گفت: آیت الله رییسی هیچ خط قرمزی در رسیدگی به پرونده ها ندارد و اهمیتی به روابط افراد و سفارشات نمی دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، حجت الاسلام سید محمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی امروز در آیین تجلیل از ائمه جماعت و روحانیون شاغل در اداره کل زندان های آذربایجان شرقی اظهار کرد: خیلی خشنود از حضور در جمع مبلغین و چهره های فرهنگی زندان های استان هستم و از گزارش مبسوط و جامع مدیرکل زندان های استان نیز که حاکی از موفقیت های چشمگیر بود، تشکر می کنم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر با عنایت به بند 5 از اصل 16 قانون اساسی سیاست در کشور بر روی اصلاح بزهکاران است که این سیاست در غرب با شکست روبه رو شده است، گفت: باید تلاش کرد با اصلاح نظام زمان بازپرسی بزهکاران که در قانون مصوب 1392 بر اجرای آن تاکید شده است به شکل موفقیت آمیزی آن را اجرا کرد تا با هدایت و تشویق این بزهکاران آنها را با شیوه ای متداول زندگی در جامعه تطبیق دهیم و به جای ضربه زدن به موقع اجتماعی بزهکار او را در مسیر صحیح و محیط اجتماعی قرار دهیم و این نقش بر عهده فعالان فرهنگی است.

نماینده ولی فقیه در استان با تاکید بر اینکه قبول داریم که مسوولان زندان ها وظیفه سنگینی دارند ولی اصلاح آوری برای زندان و اصلاح مسیر درست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبلیغ روحانیون در زندان ها زندانیان را متحول می کند

تبلیغ روحانیون در زندان ها زندانیان را متحول می کند