مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 11:252021-01-21اقتصادي

استاندار آذربایجان شرقی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفت وگو کرد


استاندار آذربایجان شرقی به همراه جمعی از نمایندگان استان به منظور پیگیری برخی از مسائل شرکت های وابسته به سازمان تأمین اجتماعی، با وزیر تعاون، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی به همراه جمعی از نمایندگان استان به منظور پیگیری برخی از مسائل شرکت های وابسته به سازمان تأمین اجتماعی، با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفت وگو کرد.

محمدرضا پورمحمدی در این دیدار با اشاره به مشکلات نیروگاه حرارتی تبریز، گفت: این نیروگاه به دلیل تکنولوژی قدیمی آن، احتیاج به بازتوانی و بازسازی دارد.

وی افزود: نیروگاه تبریز تنها نیروگاه استان است که سوخت دوم آن مازوت بوده و استفاده از این سوخت در مواقع اضطراری، موجب آلودگی می شود و بر این اساس بازسازی و ارتقای تکنولوژی این نیروگاه ضروری است.

وی همچنین با اشاره به مشکلات حقوقی شرکت آذریت برای بازگشت به چرخه تولید با یکی از شرکت های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، خواستار پیگیری و حل این مشکل از سوی این وزارتخانه شد.

پورمحمدی همچنین با اشاره به مشکلات معیشتی بازنشستگان، خواستار مساعدت وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به همسان سازی حقوق بازنشستگان شد.

همچنین شریعتمداری وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی نسبت به پیگیری مسائل مطرح شده، قول مساعد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار آذربایجان شرقی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفت وگو کرد

استاندار آذربایجان شرقی با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی دیدار و گفت وگو کرد