مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 10:202021-01-21سياسي

لزوم ورود دادستان کرمانشاه برای پلمب دائمی اماکن فروش دام زنده


فرماندار شهرستان کرمانشاه خواستار لزوم ورود دادستان کرمانشاه برای پلمب دائمی اماکن فروش دام زنده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فضل الله رنجبر صبح امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی در سالن جلسات فرمانداری کرمانشاه اظهار کرد: با توجه به قانون مصوب شورای شهر، مشاغل و فعالیت هایی که موجب به خطر افتادن سلامت مردم شده در جلسات شورای اسلامی شهر بررسی و از طریق شهرداری پیگیری شود.

وی با اشاره به فروش دام زنده مناطقی از شهر کرمانشاه همچون انتهای شهرک دولت آباد، شهرک اسلامی و ده مجنون افزود: فروش دام زنده در این مناطق برای کلان شهر کرمانشاه بی معنی است.

فرماندار شهرستان کرمانشاه با اشاره به لزوم ورود دادستان برای پلمب دائمی اماکن فروش دام زنده تصریح کرد: جزیره ای عمل کردن دستگاه های مربوطه موجب افزایش کشتار غیرمجاز دام در سطح شهر شده است.

رنجبر با تاکید بر برخورد قاطعانه با موضوع و اشاره به کوتاهی برخی از دستگاه های مربوطه در برخورد با متخلفان گفت: برای برخورد با این پدیده لازم است اجراییات شهرداری، دامپزشکی، مرکز بهداشت، نیروی انتظامی، بازرسی اصناف، محیط زیست و صنعت و معدن نظارت های خود را افزایش دهند.

موضوع کشتار غیرمجاز در جلسه شورای تأمین کرمانشاه باید مطرح شود رنجبر افزود: به منظور لازم الاجرا شدن مصوبات مربوط به جلو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ورود دادستان کرمانشاه برای پلمب دائمی اماکن فروش دام زنده

لزوم ورود دادستان کرمانشاه برای پلمب دائمی اماکن فروش دام زنده