مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 بهمن 1399 ساعت 07:452021-01-21اقتصادي

نخستین خط تولید رباتیک یخچال فریزر کشور در قم افتتاح شد


نخستین خط تولید رباتیک یخچال فریزر کشور صبح امروز با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت در قم افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، با حضور علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت، نخستین خط تولید رباتیک یخچال فریزر کشور در کارخانه پاکشوما در شهرک صنعتی محمودآباد قم افتتاح شد.

سهیل محمدی مدیر بازرگانی مجموعه کارخانجات پاکشوما در حاشیه این مراسم به خبرنگاران گفت: مجموعه پاکشوما پس از انتقال از کمال شهر کرج به شهرک صنعتی محمود آباد ابتدا خط تولید لباسشویی را راه اندازی کرد و در ادامه به عنوان نخستین شرکت نسبت به راه اندازی خط تولید ماشین ظرفشویی اقدام کرد و در حال حاضر ما اولین و تنها تولید کننده ماشین ظرفشویی در خاور میانه هستیم.

وی با اشاره به گسترش سبدکالای لوازم خانگی مجموعه کارخانجات پاکشوما تصریح کرد: با توجه به نیاز کشور به سبد کالای لوازم خانگی مذاکراتی با شرکت هایی در ایتالیا، آلمان و چین انجام شده و در نهایت توانستیم خط تولید رباتیک یخچال را در مجموعه کارخانجات پاکشوما راه اندازی کنیم.

مدیر بازرگانی مجموعه کارخانجات پاکشوما یادآور شد: در خط رباتیک انواع یخچال ها تولید شده و در حال حاضر دو محصول اصلی در خط تولید قرار دارد و در کنار خط یخچال، خط تولید جاروبرقی راه اندازی شد که که این محصول کاملا در داخل تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین خط تولید رباتیک یخچال فریزر کشور در قم افتتاح شد

نخستین خط تولید رباتیک یخچال فریزر کشور در قم افتتاح شد