مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 16:202021-01-20اقتصادي

خسارت ماهانه 400 میلیارد تومانی به حوزه گردشگری در دوران کرونا


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه بیشترین آسیب در دوران شیوع کرونا به حوزه گردشگری وارد شد، ادامه داد: برآوردها نشان می دهد ماهانه حدود 400 میلیارد تومان به این حوزه خسارت وارد شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و اموربین الملل استانداری اصفهان، حسن قاضی عسگر در همایش به مناسبت برقراری مجدد پروازهای ترکیه - اصفهان در سالن هتلی در این کلانشهر افزود: از سرگیری پرواز اصفهان - ترکیه و بلعکس از نظر اقتصادی، حمل بار و واردات و صادرات برای اصفهان حائز اهمیت است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری اصفهان با بیان اینکه بیشترین آسیب در دوران شیوع کرونا به حوزه گردشگری وارد شد، ادامه داد: برآوردها نشان می دهد ماهانه حدود 400 میلیارد تومان به این حوزه خسارت وارد شده است.

وی تاکید کرد : با توجه به این میزان خسارت های وارده به صنعت گردشگری باید با برنامه ریزی درست مجموعه های این بخش را احیا کنیم.

قاضی عسگر با اشاره به طراحی سفر ایمن اظهار داشت: از این رو پروتکل های بهداشتی در این راستا تهیه و تدوین شد و هتل های ایمن شناسایی و برای آن ها گواهی صادر شده است.

انتهای پیام/63086/ج/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت ماهانه 400 میلیارد تومانی به حوزه گردشگری در دوران کرونا

خسارت ماهانه 400 میلیارد تومانی به حوزه گردشگری در دوران کرونا