مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:552021-01-20سياسي

مشکل روستای شریف آباد ابهر حل می شود


دادگستری استان با جدیت مشکل 50 ساله روستای شریف آباد ابهر را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

- ایسنا/زنجان رییس کل دادگستری استان تاکید کرد: دادگستری استان با جدیت مشکل 50 ساله روستای شریف آباد ابهر را تا حصول نتیجه پیگیری خواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، حجت الاسلام اسماعیل صادقی نیارکی در پنجمین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی استان، گفت: کمیسیون رفع تداخلات باید با اقدامات پیشگیرانه و برای از بین بردن بسترهای تضییع حقوق بیت المال اهتمام و اقدام جدی کند.

وی با اشاره به موضوع اختلاف دیرینه روستای شریف آباد از توابع شهرستان ابهر با جهادکشاورزی، افزود: موضوع شریف آباد، موضوع تازه و پیش پا افتاده ای نیست، بلکه اختلاف 50 ساله بر روی زمین 3000 هکتاری است، این اختلاف تا کی باید ادامه پیدا کند، این زیبنده استان نیست.

رییس شورای حفظ حقوق بیت المال در امور اراضی ملی استان با بیان اینکه قبل از تشکیل این جلسه، دیداری با نمایندگانی از مرکز و نمایندگان اهالی روستای شریف آباد داشتیم و به طرفین اعلام شد که برای حل این اختلاف، شخصاً ورود پیدا خواهم کرد، ادامه داد: پایه کار و اشکال از طرف مسئولان امر بوده و بنده در تعجب ام که چرا مسئولان اقدامات لازم در اجرا و پیاده سازی اصلاح اراضی د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل روستای شریف آباد ابهر حل می شود

مشکل روستای شریف آباد ابهر حل می شود