مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 10:352021-01-20اقتصادي

10 هکتار اراضی اطراف مجتمع گردشگری سرخه خریداری شد


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه 10 هکتار اراضی اطراف مجتمع گردشگری سرخه خریداری شود، گفت: رونق گردشگری در منطقه عامل اصلی توسعه خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر فخری پیش از ظهر چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات مجتمع فرهنگی هنری سرخه به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه 10 هکتار از اراضی اطراف مجتمع گردشگری سرخه باید خریداری شود، اظهار داشت: افزایش بهره وری از این طرح در دستور کار است.

وی با اشاره به اینکه این پروژه در توسعه زیرساخت های گردشگری و تبدیل استان به مقصد گردشگری مؤثر است، خاطرنشان کرد: یکی از مؤلفه های اصلی توسعه گردشگری در استان و تبدیل استان به مقصد گردشگری توسعه زیرساخت هاست.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه این مجتمع علی رغم اینکه در سرخه احداث می شود، متعلق به کل مردم ایران است، افزود: زائران امام هشتم (ع) از خدمات و امکانات رفاهی گردشگری آن منتفع خواهند شد.

فخری با تأکید بر اینکه زمان بر شدن طرح های عمرانی یکی از مشکلات جدی این بخش است، بیان کرد: تأخیر در افتتاح و بهره برداری از پروژه ها حلاوت و شیرینی اجرای آن را برای مردم از بین می برد و نیاز است تا با تلاش و پیگیری مضاعف، هر چه زودتر نسبت به تکمیل و بهره برداری از این مجتمع اقدام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

10 هکتار اراضی اطراف مجتمع گردشگری سرخه خریداری شد

10 هکتار اراضی اطراف مجتمع گردشگری سرخه خریداری شد