مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 بهمن 1399 ساعت 04:202021-01-20اقتصادي

آغاز طرح ملی بازی و نشاط کودکانه در سیستان و بلوچستان


رییس هیات ورزش های همگانی سیستان وبلوچستان گفت: فاز آزمایشی طرح ملی بازی و نشاط کودکانه در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس هیات ورزش های همگانی سیستان وبلوچستان گفت: فاز آزمایشی طرح ملی بازی و نشاط کودکانه در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد.

زهرا مشهدی بندانی در گفت وگو با ایسنا هدف این طرح را سنجش و ارزیابی رشد حرکتی کودکان، آموزش و ارایه بازی های هدفمند حرکتی با محوریت بازی در منزل و همچنین پیگیری مداوم کودکان شرکت کننده در طرح به منظور کسب اطمینان از اثربخشی بازی ها و تأثیر آنها بر رشد حرکتی کودکان عنوان کرد.

رییس هیات ورزش های همگانی استان، رویکرد جدید فدراسیون ورزش های همگانی مبتنی بر تغییر رفتار کم تحرک کودکان با محوریت سواد بدنی و همچنین نهادینه سازی ورزش در طول عمر است که خوشبختانه این مهم اکنون در قالب طرح ملی بازی و نشاط کودکانه در حال پیگیری است.

وی با اشاره به اینکه در فاز آزمایشی طرح صرفا 14 استان حضور دارند گفت: در فاز آزمایشی که با حضور اساتید برجسته کشور به مرکزیت شهرستان زاهدان در حال برگزاریست به دلیل ضرورت بررسی اثربخشی طرح و همچنین ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی، جمعیت محدودتری از کودکان را تحت پوشش قرار داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح ملی بازی و نشاط کودکانه در سیستان و بلوچستان

آغاز طرح ملی بازی و نشاط کودکانه در سیستان و بلوچستان