مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 18:202021-01-19سياسي

پارک اقتصاد دیجیتال سمنان در دهه فجر افتتاح می شود


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان بابیان اینکه پارک اقتصاد دیجیتال این استان در دهه فجر افتتاح می شود، گفت: به زودی شاهد رشد و توسعه مشاغل در حوزه فناوری اطلاعات خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فاطمه منصوری شامگاه سه شنبه در جلسه پارک اقتصاد دیجیتال سمنان به میزبانی استانداری سمنان، ضمن بیان اینکه باهم افزایی و همکاری دستگاه های مرتبط به زودی در ایام دهه مبارک فجر پارک اقتصاد دیجیتال سمنان افتتاح می شود، اظهار داشت: با بهره برداری از این پارک شاهد رشد و توسعه مشاغل در حوزه فناوری اطلاعات و تکنولوژی خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر حضور و گسترش مشاغل و مهارت های حوزه فناوری اطلاعات بیش ازپیش در جامعه نمایان شده است، افزود: استان سمنان ظرفیت های قابل توجهی در بخش گردشگری و فناوری اطلاعات برای رونق اشتغال دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان بابیان اینکه بهره گیری از نخبگان و افراد دارای مهارت برای راه اندازی این پارک در دستور کار قرار گرفت، تصریح کرد: از پارک های اقتصادی دیجیتال، جهاد دانشگاهی، بنیاد نخبگان و فنی حرفه ای برای هم افزایی ظرفیت های مشترک در این عرصه پای کار آمدند و اکنون این پارک به کانونی برای آموزش های مشترک تبدیل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پارک اقتصاد دیجیتال سمنان در دهه فجر افتتاح می شود

پارک اقتصاد دیجیتال سمنان در دهه فجر افتتاح می شود