مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 18:052021-01-19اقتصادي

نباید اجازه دهیم سرقت هم به مشکلات مردم افزوده شود


نباید اجازه دهیم پدیده ای مانند سرقت به مشکلات مردم افزوده شود.

- نباید اجازه دهیم "سرقت" هم به مشکلات مردم افزوده شود ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: نباید اجازه دهیم پدیده ای مانند سرقت به مشکلات مردم افزوده شود.

هوشنگ بازوند در جلسه کمیسیون سرقت استان، اظهار داشت: یکی از نگرانی های مردم در حال حاضر بحث سرقت ها است که یک پدیده آزار دهنده و ناخوشایند برای جامعه است.

وی گفت: در حال حاضر مردم گرفتار بعضی از مسائل اقتصادی و کرونا هستند، لذا نباید بگذاریم پدیده ای مانند سرقت به مشکلات آنان افزوده شود.

بازوند با بیان اینکه همه وظیفه داریم در جهت کاهش نگرانی های مردم تلاش کنیم، گفت: درست است که وظیفه اصلی در برخورد با سرقت ها با نیروی انتظامی است، اما سرقت هایی که از دستگاه ها به ویژه دستگاه های خدمات رسان مانند سرقت سیم و کابل برق و دیگر تجهیزات صورت می گیرد، این دستگاه ها هم موظف به نگهداری از امکانات خود می باشند.

وی تصریح کرد: ضرورت دارد در مقابله با چنین سرقت هایی که انجام می شود، دستگاه ها با نوآوری و فکر جدید مشکلات را رفع کنند و به هیچ عنوان پذیرفتنی نیست که برق محل یا منطقه ای در شهر به علت اینکه گفته می شود که سرقت کابل و سیم صورت گرفته، قطع شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نباید اجازه دهیم سرقت هم به مشکلات مردم افزوده شود

نباید اجازه دهیم سرقت هم به مشکلات مردم افزوده شود