مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 17:202021-01-19سياسي

معاون اول رییس جمهور: لرستان از استان های پرظرفیت و مستعد پیشرفت است


جلسه دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، با معاون اول رییس جمهور عصر امروز (سه شنبه، 30 دی) برگزار شد.

- جلسه دیدار اعضای مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، با معاون اول رییس جمهور عصر امروز (سه شنبه، 30 دی) برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اسحاق جهانگیری در این جلسه، استان لرستان را از استان های پرظرفیت و مستعد پیشرفت برشمرد و گفت: این استان از نیروی انسانی تحصیلکرده ی باکیفیت برخوردار است که قادر هستند تحولاتی جدی در استان لرستان ایجاد کنند.

معاون اول رییس جمهور افزود: استان لرستان با برخورداری از ظرفیت های متعدد نظیر نیروی انسانی مستعد، منابع آب، زمین حاصلخیز و جاذبه های طبیعی و گردشگری نباید با محرومیت و کاستی مواجه باشد.

جهانگیری با بیان این که استان لرستان از مهمترین پشتوانه های جمهوری اسلامی ایران است، گفت: پایبندی مردم استان لرستان به نظام و انقلاب همواره ثابت شده است و این ظرفیتی مهم برای پیشرفت کشور است.

معاون اول رییس جمهور با اشاره به مشکلات مطرح شده از سوی نمایندگان استان لرستان از جمله مشکل آب، خاطرنشان کرد: امروز تقریباً همه استان های کشور با مشکل محدودیت منابع آب روبه رو هستند که باید در این زمینه مراقبت های لازم را انجام دهیم و با مدیریت صحیح، بهترین استفاده را از منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون اول رییس جمهور: لرستان از استان های پرظرفیت و مستعد پیشرفت است

معاون اول رییس جمهور: لرستان از استان های پرظرفیت و مستعد پیشرفت است