مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 17:052021-01-19اقتصادي

فعالیت غیرقانونی در حوزه استخراج ارز دیجیتال به منزله قاچاق است


استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر سامان دهی واحدهای استخراج ارز دیجیتال در استان، گفت: منطقی نیست در شرایطی که واحدهای تولیدی ما با کمبود برق و مشکلات ناشی از آن روبه رو هستند، - ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر سامان دهی واحدهای استخراج ارز دیجیتال در استان، گفت: منطقی نیست در شرایطی که واحدهای تولیدی ما با کمبود برق و مشکلات ناشی از آن روبه رو هستند، عده ای از نعمت برق برای فعالیت های غیرقانونی استفاده کنند.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه کمیسیون هماهنگی، برنامه ریزی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، با تأکید بر اینکه هر گونه فعالیت اقتصادی باید با مجوز و در چارچوب قانون انجام شود، افزود: تاکنون هیچ پروانه بهره برداری برای استخراج ارز دیجیتال در استان صادر نشده و بر این اساس هرگونه فعالیت در این حوزه غیرقانونی است.

وی با اشاره به راه اندازی سامانه خوداظهاری دستگاه های استخراج رمزارز (ماینر)، گفت: بعد از مهلت مقرر، هرگونه فعالیت غیرمجاز در این حوزه به منزله قاچاق بوده و با متخلفان برخورد می شود.

وی افزود: کمیته پایش باید با اقداماتی نظیر رصد میزان مصرف برق مشترکان خانگی و صنعتی، فعالیت های غیرمجاز در این حوزه را شناسایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت غیرقانونی در حوزه استخراج ارز دیجیتال به منزله قاچاق است

فعالیت غیرقانونی در حوزه استخراج ارز دیجیتال به منزله قاچاق است