مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 17:002021-01-19سياسي

شهردار جدید سقز معرفی شد


رشید میرحسامی در مراسمی به عنوان شهردار جدید سقز معرفی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سقز، فرماندار ویژه شهرستان سقز در مراسم معارفه شهردار جدید سقز گفت: بازگشت شورا و شهرداری سقز به جایگاه اصلی، دغدغه جدی مردم و مسئولان است.

کامیل کریمیان ادامه داد: یکی از دلایلی که حدود یک سال پیش دوست نداشتم شهردار عزل شود این بود که سقز در این مدت بی شهردار نماند.

وی با بیان اینکه، شهری که شهردار نداشته باشد، میدان جنگ و اختلاف بین افرادی می شود که قدرت خود را از دست داده اند و به دنبال احیای آن هستند، تصریح کرد: حفظ حرمت و جایگاه واقعی شهرداری سقز دغدغه جدی است.

کریمیان با بیان اینکه نباید منافع شهر و شهروندان، فدای منیت افراد شود تاکید کرد: خدمت در شهرداری به عنوان نهادی اجرایی عمومی و غیر دولتی که بدون واسطه به شهروندان خدمات ارائه می نماید، عرصه ای سنگین و وظیفه ای بس گران سنگ است که خادمان در این دستگاه خدمت رسانی باید بر آن ببالند و این جایگاه بایستی تقویت و ارتقا یابد.

فرماندار سقز با بیان اینکه، مردم منتظر اقدام عملی از شورا و شهرداری هستند، یادآور شد: اتمام طرح های نیمه تمام از جمله تکمیل پایانه مسافربری و شروع به کار پروژه زیپ لاین که دو میلیارد تومان هم از اعتبارات شهرستان به آن اختصاص یافته است، بایستی به جد توسط شهردار ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار جدید سقز معرفی شد

شهردار جدید سقز معرفی شد