مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 13:252021-01-19حوادث

سارقان چاپخانه در شهرکرد دستگیر شدند


فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری از دستگیری 2 سارق یک چاپخانه در شهرکرد و کشف اموال مسروقه به ارزش یک میلیارد و 324 میلیون ریال خبر داد.

- منوچهر امان اللهی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد گفت: در پی وقوع سرقت از یک چاپخانه در شهرکرد، موضوع سریعاً در دستور کار ماموران فرماندهی انتظامی شهرستان شهرکرد قرار گرفت.

فرمانده انتظامی چهارمحال و بختیاری افزود: با تلاش شبانه روزی و رصد اخبار و اطلاعات توسط ماموران، دو سارق شناسایی و پس از هماهنگی قضایی در یکی از محله های شهرکرد در مخفیگاهشان دستگیر شدند.

وی بیان داشت: سارقان در ابتدا منکر هرگونه سرقت شدند، ولی در مواجهه با دلایل و مدارک پلیس، به سرقت از این چاپخانه اعتراف کردند.

امان اللهی با بیان اینکه از مخفیگاه سارقان اموال مسروقه متعددی از جمله 875 ورق زینک و 4 کارتن 12 تایی رول طلاکوب مخصوص چاپ کشف و یک مال خر نیز در این راستا دستگیر شد، گفت: کارشناسان ارزش اموال مسروقه را یک میلیارد و 324 میلیون ریال برآورد کردند.

وی تاکیدکرد: پلیس خدمت گزار مردم است و در برخورد با سارقان و مخلان نظم و امنیت یک لحظه درنگ نخواهد کرد اما به همه مردم استان توصیه داریم برای پیشگیری از سرقت، محل کسب خود را به دزدگیر و دوربین مداربسته مجهز کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارقان چاپخانه در شهرکرد دستگیر شدند

سارقان چاپخانه در شهرکرد دستگیر شدند