مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 13:052021-01-19سياسي

رشد فرهنگی استان سمنان؛ در دستور کار تبلیغات اسلامی


رشد فرهنگی این استان در دستور کار این سازمان قرار دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، حجت الاسلام والمسلمین محمد قمی بعدازظهر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان که در دفتر امام جمعه سمنان برگزار شد، اظهار کرد: حجت الاسلام شکری، مدیری صادق، امانت دار و سالم در عرصه مدیریت کشور و به ویژه تبلیغات اسلامی استان سمنان بوده است.

وی بیان کرد: به دلیل اهمیت استان سمنان و با وجود سرمایه های متعدد انسانی در این استان، تلاش کردیم تا یکی از اعضای خانواده سازمان تبلیغات اسلامی که از نیروهای اصلی ما در ستاد است، را جهت سکان داری مسؤولیت مدیرکلی این اداره کل به استان سمنان اعزام کنیم.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی عنوان کرد: به تمامی معاونان و همکارانم در سازمان تبلیغات اسلامی کشور توصیه کرده ام که وقت خاصی را برای استان بگذارند و همه گونه در جهت رشد فرهنگی استان تلاش و کمک کنند.

قمی با بیان اینکه باید اهمیت استان سمنان در سلوک، پس از این جلوه گر شود، افزود: می خواهیم برای استان سمنان قدم های مؤثرتری را برداریم و امور را به پیش ببریم.

وی تأکید کرد: استان سمنان می تواند از این پس میزبان اتفاقات مهم در عرصه اجرای طرح های سازمان تبلیغات اسلامی باشد که قابل تعمیم به کل کشور است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد فرهنگی استان سمنان؛ در دستور کار تبلیغات اسلامی

رشد فرهنگی استان سمنان؛ در دستور کار تبلیغات اسلامی