مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:402021-01-19سياسي

آزمایشگاه مرکزی گناوه توسط خیرین سلامت احداث می شود


ساختمان آزمایشگاه مرکزی گناوه توسط یکی از خیرین سلامت و با مشارکت مؤسسه خیریه امام حسین (ع) در این شهرستان در حال احداث است.

- گناوه- امام جمعه گناوه گفت: ساختمان آزمایشگاه مرکزی گناوه توسط یکی از خیرین سلامت و با مشارکت مؤسسه خیریه امام حسین (ع) در این شهرستان در حال احداث است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام عبدالهادی رکنی حسینی ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید از روند احداث پروژه خیر ساز آزمایشگاه مرکزی گناوه اظهار داشت: از کارهای بسیار خوب در سطح این شهرستان ساخت و ساز در حوزه بهداشت و درمان و سلامت مردم است.

امام جمعه گناوه تصریح کرد: مجمع خیرین سلامت شهرستان گناوه با همکاری خیرین با هدف کمک به بخش بهداشت و درمان و سلامت و ارتقای زیرساخت های بهداشت و درمان اقداماتی خوبی انجام داده است و احداث آزمایشگاه مرکزی یکی از آنها است.

رییس مجمع خیرین سلامت شهرستان گناوه بیان کرد: ساختمان فعلی آزمایشگاه مرکزی گناوه در شبکه بهداشت و درمان، فرسوده و قدیمی شده است لذا مجمع خیرین سلامت پیگیری لازم برای احداث یک ساختمان جدید را با همت یک خیر و مؤسسه خیریه امام حسین (ع انجام داد که این امر اجرایی شده است.

حجت الاسلام رکنی حسینی یادآور شد: ساختمان جدید آزمایشگاه مرکزی گناوه در زمینی در محوطه شبکه بهداشت و درمان این شهرستان در مدت هفت ما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزمایشگاه مرکزی گناوه توسط خیرین سلامت احداث می شود

آزمایشگاه مرکزی گناوه توسط خیرین سلامت احداث می شود