مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:402021-01-19سياسي

تاکید معاون علمی فناوری رییس جمهوری به توسعه فناوری اطلاعات در حوزه فرهنگ دینی


معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: تولید محتوای آی تی ازجمله موضوعاتی است که باید نسبت به آن برتری داشته باشیم و نیازمند تولید محتوا درزمینهٔ علم و فناوری هستیم و توسعه فرهنگ دینی نیز باید مورد تأکید باشد.

- ایسنا/قم معاون علمی و فناوری رییس جمهور گفت: تولید محتوای آی تی ازجمله موضوعاتی است که باید نسبت به آن برتری داشته باشیم و نیازمند تولید محتوا درزمینهٔ علم و فناوری هستیم و توسعه فرهنگ دینی نیز باید مورد تأکید باشد.

سورنا ستاری ظهر امروز در مراسم افتتاح مرکز ملی نوآوری اشراق و خانه فناوری های فرهنگی اصفهان و مشهد در قم با ذکر این مطلب که توسعه فرهنگی از اصول مهم در توسعه هر کشوری تلقی می شود، اظهار داشت: توسعه یعنی فرهنگ و اگر فرهنگ جاری شود فرایند قضیه اصلاح می شود.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور افزود: فرهنگ دارای ارزش و اهمیت است و اگر در حوزه توسعه فرهنگ مدنظر باشد اقدامات مؤثری انجام می شود.

وی بیان کرد: امسال 130هزار میلیارد تومان بودجه آموزش وپرورش است و در کنار آن بودجه دانشگاه ها هم موردتوجه است و اگر آموزش وارد زندگی مردم نشود ضرر کرده ایم.

ستاری با اشاره به اهمیت آموزش در رشد کشور عنوان کرد: اینکه برای آموزش هزینه شود و خروجی نداشته باشد بی فایده است و ممکن است شیوه یا روش های آموزش اشتباه باشد و باید اصلاح ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید معاون علمی فناوری رییس جمهوری به توسعه فناوری اطلاعات در حوزه فرهنگ دینی

تاکید معاون علمی فناوری رییس جمهوری به توسعه فناوری اطلاعات در حوزه فرهنگ دینی