مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:402021-01-19اقتصادي

اجرای راه آهن بوشهر - شیراز تسریع می شود/ اختصاص 100 میلیاردتومان


معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه ها گفت: تسریع در اجرای راه آهن بوشهر به شیراز جزء اولویت های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ونقل کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباس خطیبی ظهر سه شنبه در بررسی روند ساخت خط ریلی بوشهر به فارس در گفت وگو با خبرنگاران اظهار داشت: راه آهن بوشهر به شیراز یکی از خط های ریلی که در سال 1400 به آن توجه ویژه می شود.

وی از اختصاص 100 میلیارد تومان به پروژه راه آهن شیراز به بوشهر در بودجه سال آینده خبر داد و تصریح کرد: در ادامه راه آهن اصفهان به شیراز و اتصال آن به استان بوشهر به عنوان یکی از مناطق مهم کشور، جز سیاست های اصلی ریلی وزارت راه و شهرسازی است.

خطیبی بابیان اینکه از قطعات 10 خط راه آهن در حال ساخت بوشهر بازدید شد اظهار داشت: در 2 سال گذشته با پیگیری های مسئولان و نمایندگان استان بوشهر در مجلس، اجرای پروژه راه آهن بوشهر شرایط بهتری از لحاظ اجرایی و تأمین منابع ملی و اعتباری پیداکرده است.

وی بابیان اینکه قطعات 10 خط ریلی بوشهر فعال است خاطرنشان کرد: این قطعات دارای 25 کیلومتر طول مسیر جز سخت ترین قسمت های این پروژه است و تکمیل آن در اولویت قرار دارد.

معاون ساخت و توسعه راه آهن، بنادر و فرودگاه ها تصریح کرد: برای تأمین منابع این خط ریلی علاوه بر بودجه عمومی، روش های دیگری برای تأمین سرمایه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای راه آهن بوشهر - شیراز تسریع می شود/ اختصاص 100 میلیاردتومان

اجرای راه آهن بوشهر - شیراز تسریع می شود/ اختصاص 100 میلیاردتومان