مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:402021-01-19حوادث

یک فرمانده پلیس: دست ما برای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر بسته است


یک خلاء قانونی است که دست پلیس را برای برخورد جدی با خرده فروشان مواد مخدر بسته است.

- فرمانده انتظامی شهرستان اردستان در استان اصفهان گفت: با تلاش پلیس، دستگیری خرده فروشان مواد مخدر 15 درصد در اردستان افزایش پیدا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ غلامرضا هاشمی زاده، امروز (دوشنبه-30 دی ماه) در حاشیه کارگروه مبارزه با مواد مخدر شهرستان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یکی از معضلات شهرستان، معتادان و خرده فروشان مواد مخدر است که با تلاش پلیس دستگیری خرده فروشان مواد مخدر در شهرستان 15 درصد افزایش پیدا کرده است.

وی افزود: دستگیری معتادان در شهرستان حدود 100 درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته که این افراد به مراکز کمپ ترک اعتیاد شهرستان معرفی شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: با توجه به هدف گذاری که پلیس اردستان داشته کشفیات مواد مخدر شهری 30 درصد افزایش داشته است.

هاشمی زاده با بیان اینکه دستگیری معتادان و کشفیات مواد مخدر داخل شهری روند افزایشی داشته، گفت: بیشترین نوع مواد مخدری که از فروشندگان مواد مخدر در اردستان کشف و ضبط شده مواد صنعتی مانند هرویین و شیشه است.

وی در پاسخ به سؤال ایسنا مبنی بر اینکه چرا با توجه به برخوردهای پلیس با قاچاقچیان مواد مخدر، هنوز شاهد حضور خرده فروشان مواد و حتی معتادان در سطح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یک فرمانده پلیس: دست ما برای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر بسته است

یک فرمانده پلیس: دست ما برای برخورد با خرده فروشان مواد مخدر بسته است