مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:302021-01-19سياسي

اولین جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی» در قم برگزار می شود


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم گفت: اولین جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی» در چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می شود.

- اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در قم برگزار می شود ایسنا/قم مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان قم گفت: اولین جشنواره ملی پرچمداران انقلاب اسلامی در چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار می شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی لقمان پور امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: این جشنواره با همکاری نهادهای حوزوی و انقلابی و نیروهای مسلح برگزار می شود.

وی افزود: نقش حضرت امام خمینی(ره) و حضرت امام خامنه ای در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت ، نقش مراجع عظام تقلید، ائمه جمعه و جماعات در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت و نقش روحانیت و حوزه های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت از محورهای این جشنواره است.

به گفته حجت الاسلام لقمان پور، بخش های پنجگانه جشنواره شامل تألیف و ترجمه کتاب (خاطرات و تاریخ شفاهی شهدا و ایثارگران روحانی، کتاب های مرجع و اسنادی)، تحقیق و پژوهش (مقالات علمی و پژوهشی چاپ شده در فصلنامه های علمی و پژوهشی)، چند رسانه ای (کلیپ، موشن گرافیک، اینفوگرافیک و پادکست)، فیلم و عکس (فیلم داستانی، مستند و عکس) و فیلم نامه (بلند و کوتاه) است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی» در قم برگزار می شود

اولین جشنواره ملی «پرچمداران انقلاب اسلامی» در قم برگزار می شود