مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:302021-01-19اجتماعي

تشکیل کانون ریزگردها در مازندران


مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: هم اکنون کانون ریزگردها در مازندران تشکیل شده و 25درصد خلیج گرگان و تالاب میانکاله در ضلع غربی شهرستان های گلوگاه و بهشهر کاملا خشک شده است.

- ایسنا/مازندران مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران گفت: هم اکنون کانون ریزگردها در مازندران تشکیل شده و 25درصد خلیج گرگان و تالاب میانکاله در ضلع غربی شهرستان های گلوگاه و بهشهر کاملا خشک شده است.

حسینعلی ابراهیمی کارنامی، دومین همایش ملی راهبردهای مدیریت منابع آب و چالش های زیست محیطی ضمن تقدیر از برگزارکنندگان آن،از تشکیل کانون ریزگردها در این استان خبر داد و گفت: 25 درصد خلیج گرگان و تالاب میانکاله در ضلع غربی شهرستان های گلوگاه و بهشهر کاملا خشک شده است.

وی با بیان اینکه کانون ریزگرد در حال تشکیل شدن در منطقه است، افزود: یکی از زیستگاه های مهم پرندگان کشور و منبع تامین کننده آب های زیرزمینی منطقه در حال از بین رفتن است و این اتفاق تبعات منفی فراوانی در آینده خواهد داشت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست مازندران ادامه داد: همه مسئولان این خطر بالقوه را با تمام وجود احساس می کنند، اما با وجود مصوباتی که برای احیای تالاب میانکاله در استانداری داشتیم، اراده ای برای احیای تالاب و خلیج گرگان وجود ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کانون ریزگردها در مازندران

تشکیل کانون ریزگردها در مازندران