مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:302021-01-19سياسي

نامه نمایندگان مناطق کردنشین به رهبری در اعتراض به اهانت به قوم کرد در صداوسیما


گفتمان انقلاب اسلامی گفتمانی موسع و مترقی است که نه تنها توان ایجاد وحدت میان همه اقوام ایرانی را دارد بلکه توان گرد هم آوردن ملت های مظلوم جهان را دارد.

- نماینده ایلام در مجلس شورای اسلامی از نامه نمایندگان مناطق کردنشین به رهبر معظم انقلاب در اعتراض به اهانت به قوم کرد در یکی از برنامه های تلویزیون خبر داد و گفت که نمایندگان کرد این اتفاقات را بر خلاف منویات حضرت آقا تشخیص دادند و برای ایشان به عنوان یک ملجأ و پناهگاه نامه نوشتند که حضرت آقا در این راستا ورود مبارکی داشته باشند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سارا فلاحی در واکنش به توهین به قوم کرد در یکی از برنامه های تلویزیون گفت: گفتمان انقلاب اسلامی گفتمانی موسع و مترقی است که نه تنها توان ایجاد وحدت میان همه اقوام ایرانی را دارد بلکه توان گرد هم آوردن ملت های مظلوم جهان را دارد.

وی افزود: مطابق قانون اساسی قانونگذار ماهیت و جوهر جهت گیری نظام را بر مبنای رعایت حقوق همه اقوام تنظیم کرده، همچنین نظرات امامین جامعه بر حفظ وحدت و یکپارچگی ملی است و دشمن نمی تواند این ساختار را با چالش مواجه سازد.

در داخل هم باید همه عوامل و سیاستگذاران نهادها مخصوصا نهادهای دارای نقش تریبون و ویترین نظام از جمله صدا و سیما دقت زیادی در برنامه سازی و اجرا در مورد اقوام داشته باشند چون عدم دقت هم وحد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نامه نمایندگان مناطق کردنشین به رهبری در اعتراض به اهانت به قوم کرد در صداوسیما

نامه نمایندگان مناطق کردنشین به رهبری در اعتراض به اهانت به قوم کرد در صداوسیما