مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:252021-01-19اقتصادي

واحدهای مسکن ملی بیمه می شوند/ 30 درصد نقد و بقیه اقساطی


معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفت: بیمه واحدهای مسکونی طرح اقدام ملی مسکن رویکرد مثبتی در ارتقای کیفیت صنعت ساختمان و اطمینان متقاضیان و بهره برداران برای آینده این واحدهاست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس به نقل از ، محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در بیان جزییات تفاهم نامه همکاری وزارت راه و شهرسازی با بیمه البرز به منظور بیمه ساختمانی پروژه های طرح اقدام ملی مسکن را اعلام کرد و گفت: انعقاد تفاهم نامه وزارت راه و شهرسازی با شرکت بیمه البرز با هدف ورود صنعت بیمه به صنعت ساختمان به منظور ایجاد کیفیت در ساختمان ها به امضا رسید.

معاون مسکن و ساختمان ادامه داد: این تفاهم نامه با این هدف به امضا رسید تا متقاضیان نسبت به کیفیت واحدهای مسکن ملی، اطمینان داشته باشند و بدانند که واحدهایشان تا چند سال از نظر کیفی، بیمه شده است.

در عین حال، این اطمینان برای متقاضیان ایجاد شود که هزینه های احتمالی بعدی برای آنها وجود ندارد.

  *انعقاد قرارداد همکاری بین وزارت راه و شهرسازی و بشرکت بیمه معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به نظارت مضاعف شرکت بیمه البرز در پروژه های ساختمانی طرح اقدام ملی مسکن، در خصوص روند انتخاب شرکت بیمه گر، توضیح داد: با استعلام گسترده و مذاکرات نزدیک به 8 ماه، شرکت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای مسکن ملی بیمه می شوند/ 30 درصد نقد و بقیه اقساطی

واحدهای مسکن ملی بیمه می شوند/ 30 درصد نقد و بقیه اقساطی