مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:252021-01-19اجتماعي

ممنوعیت ورود مردم به مناطق بالادست و ارتفاعات مازندران تا اطلاع ثانوی


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به ورود سامانه سرد به استان گفت:تاکید شده تا از ورود مردم به مناطق بالادست و ارتفاعات جلوگیری شود.

- ایسنا/مازندران معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران با اشاره به ورود سامانه سرد به استان گفت:تاکید شده تا از ورود مردم به مناطق بالادست و ارتفاعات جلوگیری شود.

مهدی رازجویان در گفت وگو با ایسنا با اشاره به ورود سامانه بارشی سرد به استان و اقدامات پیشگیرانه در این راستا، اظهار کرد: با فرمانداری های شهرهای استان هماهنگی های لازم صورت گرفته تا مسیرهای بالادست کنترل شده که اگر به دلیل بارش برف و مسدود شدن جاده ها مردم در راه بمانند، امکاناتی در محورها مهیا باشد تا امداد رسانی صورت گیرد.

وی افزود: همچنین تاکید شده تا از ورود مردم به مناطق بالادست و ارتفاعات جلوگیری شود، زیرا در هفته های گذشته که شاهد بارش برف در استان بودیم مردم با حضور در محورها و مناطق بالادست برای برف بازی یا در راه ماندند و یا با توقف بی جا در محورها موجب بار ترافیکی سنگین در جاده ها و بستن محورها شدند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: با شرکت گاز و برق نیز هماهنگی های لازم صورت گرفته تا نسبت به ذخیره سازی انرژی اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوعیت ورود مردم به مناطق بالادست و ارتفاعات مازندران تا اطلاع ثانوی

ممنوعیت ورود مردم به مناطق بالادست و ارتفاعات مازندران تا اطلاع ثانوی