مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:152021-01-19ورزشي

فعالیت 113 سازمان مردم نهاد در آذربایجان غربی/ثبت نام 250 متقاضی


معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: در حال حاضر 113 سازمان مردم نهاد با توزیع موضوعی و جغرافیایی مناسب در آذربایجان غربی فعال هستند - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین حسنی ظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در خصوص توسعه سازمان های مردم نهاد جوانان و مشارکت های اجتماعی، افزود: تنها در 3 شهرستان سازمان مردم نهاد زیر مجموعه وزارت متبوع نداریم.

وی با بین اینکه تا به ازای هر 5 هزار نفر جمعیت جوان یک سازمان مردم نهاد در استان راه اندازی شود، ادامه داد: همچنین 250 متقاضی راه اندازی و فعالیت سازمان نهاد در سامانه داریم که 10 مورد آن برای اخذ مجوز به وزارتخانه ارجاع شده است.

معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی عنوان کرد: به طور کلی حدود 6 هزار نفر با میانگین سن 18 تا 35 سال در سازمان های مردم نهاد استان فعالیت می کنند.

وی با بیان اینکه بیش از 70 درصد تشکل های غیردولتی این بخش در استان مربوط به ارومیه است، افزود: هیچ محدودیتی برای ارائه مجوز برای تأسیس سازمان مردم نهاد حوزه جوانان در استان وجود ندارد و همه افراد 18 تا 35 سال می توانند با ارائه تقاضا و تصویب آن، تشکل غیردولتی راه اندازی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالیت 113 سازمان مردم نهاد در آذربایجان غربی/ثبت نام 250 متقاضی

فعالیت 113 سازمان مردم نهاد در آذربایجان غربی/ثبت نام 250 متقاضی