مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:152021-01-19اجتماعي

کاهش 15 تا 20 درجه ای دمای هوا در شمال و شمال شرقی


دمای هوا از امروز تا شنبه در غالب مناطق کشور به طور محسوسی کاهش خواهد یافت و بیشترین مقدار کاهش دما در شمال شرق و شرق بین 15 تا 20 درجه سانتیگراد خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امروز بارش برف و باران گاهی همراه با وزش باد شدید در استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، غرب کردستان و به صورت پراکنده در گیلان و مازندران روی خواهد داد.

فردا در استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، زنجان، همدان، لرستان، ایلام، گیلان و مازندران بارش پیش بینی می شود.

پنجشنبه در سواحل دریای خزر، شمال شرق، دامنه های جنوبی البرز، غرب، شمال غرب، دامنه ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و شمالی و بخش هایی از مرکز کشور و روز جمعه در شمال شرق کشور بارش رخ خواهد داد.

طی این پنج روز بارش در مناطق سردسیر و مرتفع به شکل برف پیش بینی می شود همچنین با توجه به بارش برف و وزش باد شدید در شمال غرب، دامنه ها و ارتفاعات البرز کولاک برف و در ارتفاعات البرز مرکزی و غربی ریزش بهمن دور از انتظار نیست.

با توجه به نفوذ توده هوای سرد، دمای هوا از امروز تا شنبه در غالب مناطق کشور به طور محسوسی کاهش خواهد یافت و بیشترین مقدار کاهش دما در شمال شرق و شرق بین 15 تا 20 درجه سانتیگراد، در شمال غرب، دامنه های جنوبی البرز و سواحل دریای خزر بین 10


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 15 تا 20 درجه ای دمای هوا در شمال و شمال شرقی

کاهش 15 تا 20 درجه ای دمای هوا در شمال و شمال شرقی