مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 12:152021-01-19ورزشي

کفش طلای شیخ دیاباته کجاست؟


شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال در دیدار تیمش با تراکتور گل اول بازی را به ثمر رساند و درواقع با این گل طلسم گل نزدن هایش در لیگ بیستم را هم شکست.

- شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی استقلال در دیدار تیمش با تراکتور گل اول بازی را به ثمر رساند و درواقع با این گل طلسم گل نزدن هایش در لیگ بیستم را هم شکست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان در ادامه نوشت: شیخ که به خاطر مصدومیت چند بازی ابتدایی لیگ را از دست داده بود، پس از رهایی از بند آسیب دیدگی هم به خاطر ناآماده بودن کمتر فرصت بازی داشت و بنابراین تا پیش از مسابقه با تیم تراکتور پایش به گل باز نشده بود.

البته او در دیدار دربی یک گل به پرسپولیس زد که آفساید بود تا این که طلسم گل نزدن هایش مثل فصل گذشته مقابل سرخ پوشان تبریزی شکسته شد.

نکته جالب اینجاست که فصل گذشته هم دیاباته به دلایل مشابه تا هفته نهم نتوانسته بود گلزنی کند و مقابل تراکتور طلسم شکنی کرد و با هت تریک مقابل این تیم که در آن مقطع مصطفی دنیزلی سرمربی اش بود، به ناکامی اش در فتح دروازه ها پایان داد و گام بلندی برای آقای گلی برداشت.

دیاباته در پایان لیگ نوزدهم با 15 گل زده آقای گل شد اما تا این لحظه که 11 هفته از لیگ بیستم گذشته، او جایزه اش که کفش طلای آقای گل است را دریافت نکرده ! سازمان لیگ که در پایان هر فصل مراسم برترین ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کفش طلای شیخ دیاباته کجاست؟

کفش طلای شیخ دیاباته کجاست؟