مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 11:252021-01-19اقتصادي

مجوز احداث 6 طرح گردشگری در قزوین صادر شد


معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین از صدور مجوز ایجاد 6 طرح گردشگری در این استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر، نادر محمدی اظهار کرد: در راستای تقویت زیرساخت های گردشگری و توسعه این صنعت در استان قزوین، 6 طرح گردشگری شامل یک هتل دو ستاره در محور قزوین – الموت، دو اقامتگاه بومگردی در منطقه الموت، یک واحد تأسیسات اقامتی و پذیرایی در مجتمع بین راهی واقع در اتوبان قزوین – تهران، تجهیز و مرمت یک بنای تاریخی با کاربری گردشگری و یک مجتمع گردشگری عمومی در قزوین پس از تأیید در کمیته فنی سرمایه گذاری استان مجوز ایجاد دریافت کردند.

معاون گردشگری و سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قزوین با بیان اینکه به زودی عملیات احداث این تأسیسات با سرمایه گذاری بخش خصوصی آغاز می شود، افزود: میزان سرمایه گذاری برای احداث این تأسیسات بالغ بر 600 میلیارد ریال پیش ‎بینی شده که با بهره برداری از این پروژه ها برای بیش از 150 نفر در حوزه گردشگری اشتغال زایی ایجاد می شود.

محمدی یادآور شد: با عنایت به ظرفیت های غنی استان در حوزه گردشگری و نقش مهم این صنعت به عنوان یکی از محورهای اصلی توسعه استان، راهنمایی، هدایت و جذب سرمایه گذاران و صدور مجوزها در کوتاه ترین زمان ممکن از اولویت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجوز احداث 6 طرح گردشگری در قزوین صادر شد

مجوز احداث 6 طرح گردشگری در قزوین صادر شد