مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 10:202021-01-19سياسي

وجود نیروی انسانی متعهد و مدیر انقلابی مهم تر از تولید محصول است


رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع از دستاوردها و پروژه ­های در دست اقدام پژوهشکده­ علوم و فناوری شمال دانشگاه صنعتی مالک اشتر بازدید کرد.

- رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع از دستاوردها و پروژه ­های در دست اقدام پژوهشکده­ علوم و فناوری شمال دانشگاه صنعتی مالک اشتر بازدید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از وزارت دفاع، حجت الاسلام و المسلمین آقاجان­پور با حضور در جمع مدیران پژوهشکده دفاعی دانشگاه مالک اشتر گفت: با وجود نیروهای متخصص و متعهد در سطح وزارت دفاع و مخصوصا دانشگاه مالک اشتر جای دانشمندان بزرگی مثل شهید فخری­ زاده خالی نخواهد شد.

حجت الاسلام و المسلمین آقاجان­پور ضمن تسلیت به مناسبت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) ضمن یادآوری خاطرات دانشمند دفاعی و هسته­ ای کشورمان دکتر محسن فخری زاده، دانشگاه مالک اشتر را یکی از سازمان های موفق در تربیت نیروهای متعهد و متخصص برشمرد و تأکید کرد: یکی از وظایف مسئولین دانشگاه تبیین نقش نخبگی و ویژگی­ های شخصیتی منحصر به فرد این شهید در ارتقاء توان دفاعی کشور می باشد.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع اظهار کرد: آنچه که امروز در مجموعه پژوهشکده علوم و فناوری دانشگاه مالک اشتر مشاهده شد حکایت از عزم، اراده، مدیریت هوشمند و بهره گیری از ظرفیت نخبگان و پژوهشگران در حوزه تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وجود نیروی انسانی متعهد و مدیر انقلابی مهم تر از تولید محصول است

وجود نیروی انسانی متعهد و مدیر انقلابی مهم تر از تولید محصول است