مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 دی 1399 ساعت 08:102021-01-19ورزشي

بزن بهادرهای فوتبال ایران/ حقوق میلیاردی، رفتار خیابانی!


در کنار فقر فرهنگی برخی باشگاه ها، یکی از دلایل اصلی رفتارهای زننده اهالی فوتبال ایران مقابل دوربین های تلویزیونی، نبود برخورد جدی از سوی مراجع انضباطی و اخلاقی است که در فصل جاری لیگ برتر به دلیل سکوت سکوها و نبود تماشاگران بیش از همیشه به چشم می خورد.

- بزن بهادرهای فوتبال ایران/ حقوق میلیاردی، رفتار خیابانی! در کنار فقر فرهنگی برخی باشگاه ها، یکی از دلایل اصلی رفتارهای زننده اهالی فوتبال ایران مقابل دوربین های تلویزیونی، نبود برخورد جدی از سوی مراجع انضباطی و اخلاقی است که در فصل جاری لیگ برتر به دلیل سکوت سکوها و نبود تماشاگران بیش از همیشه به چشم می خورد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همواره نسبت به انفعال، نبود موضع برخوردی و قدرتمند مراجع انضباطی و اخلاقی فوتبال ایران اعم از فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ انتقادات جدی مطرح بوده است و این پدیده بغرنج در فصل جاری نیز کماکان وجود دارد و مشخص نیست که چه زمانی فوتبال ایران در قبال رفتارهای غیراخلاقی، غیر متعارف و بزن بهادرگونه برخی از بازیکنان و مربیان ورود خواهد کرد؟ در این بین اما مماشات داوران و مراجع اخلاقی و انضباطی در قبال اعتراض برخی از بازیکنان و مربیان در لیگ برتر فوتبال ایران عجیب و قابل تامل است، نه شاهد جدیت لازم از سوی داوران در هنگام مسابقه هستیم و نه از مراجع اخلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزن بهادرهای فوتبال ایران/ حقوق میلیاردی، رفتار خیابانی!

بزن بهادرهای فوتبال ایران/ حقوق میلیاردی، رفتار خیابانی!